Pentru a achizitiona un produs se apasa butonul “Adauga in cos”. Odata plasate in cos, produsele vor aparea in “Cosul meu”, de unde puteti modifica, sterge si adauga alte produse.
Dupa ce adaugati produsele in cos, puteti continua comanda prin adaugarea unei adrese de livrare si alegerea modalitatii de plata.
Se poate comanda si telefonic la nr 0724095260
Modalitatile de plata sunt:
1. Plata prin numerar la livrare – puteti achita contravaloarea prin ramburs, in momentul livrarii produsului prin curier rapid.
2. Plata online cu cardul.
Livrarea produselor se face doar pe teritoriul Romaniei, prin firma de curierat rapid Fan Courier. timpul de livrare este de 1-2 zile lucratoare
In cazul retururilor de marfa, costul de transport nu se returneaza.
Dupa livrarea comenzii, aveti obligatia de a verifica continutul coletului. Se va verifica integritatea si aspectul produsului si a accesoriilor din pachet. Orice reclamatie trebuie notificata in scris sau telefonic in maxim 24 de ore de la livrarea comenzii. Orice reclamatie ulterioara in acest sens, nu va fi luata in considerare.
Ne dorim sa fiti pe deplin multumit atunci cand cumparati de la noi. Daca nu sunteti incantat de produsele cumparate, le puteti returna sau schimba.
Legislatia romaneasca (O.G.34/2014, art.9, alin.1) prevede urmatoarele: consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14.
Clientii nostri pot returna produsele cumparate in termen de 14 zile calendaristice de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului in virtutea art.14 alin.2 din O.G.34/2014. (Transportul re retur este suportat de client, noi va inapoiem intreaga suma pe care ati achitat-o la primirea comenzii)
Va rugam verificati produsele inainte de a le spala si folosi. Produsele spalate sau folosite nu se pot returna sau schimba.
In cazul unui produs defect se schimba doar acel produs (costurile transportului sunt suportate de noi). Daca produsul nu se mai afla in stoc, se poate schimba cu alt model (se achita diferenta daca exista diferente de preturi) sau se poate returna. Daca avem produsul in stoc dar dvs.doriti schimbu cu alt model, costurile transportului sunt suportate de dvs.
– in cazul in care doriti sa schimbati un produs cu alt model: completati formularul de mai jos, apoi trebuie sa trimiteti produsul pe care doriti sa-l schimbati, prin orice firma de curierat (produsul trebuie sa contina toate ambalajele originale, lipsa acestora duce la refuzarea returului) catre noi. Platiti transportul coletului in momentul in care predati coletul curierului (coletele cu plata la noi vor fi refuzate). Dupa ce receptionam produsul si-l verificam, trimitem noul produs catre dvs.
– produsul trebuie sa fie insotit de ambalajul original (cutie sau husa de plastic, cartonul din pachet, eventual daca contine si alte ambalaje).
– OBLIGATORIU sa fie ambalat intr-o folie/punga suplimentar pentru a nu fi lipite etichete de catre curier direct pe ambalajul original al produsului (retururile care nu sunt ambalate suplimentar, care au etichete sau banda adeziva lipite direct pe ambalajul original vor fi REFUZATE).
– IMPORTANT: achitati transportul catre noi in momentul in care predati returul curierului (coletele ce vin cu plata la noi, vor fi refuzate).
– rambursarea banilor se face in contul IBAN comunicat de dvs. in maxim 14 zile calendaristice din momentul in care intram in posesia returului.
Suport clienti
comenzi@cufarulcuidei.ro