Politica de Retur
Returul comenzilor
Ne dorim sa fiti pe deplin multumit atunci cand cumparati de la noi. Daca nu sunteti incantat de produsele cumparate, le puteti returna sau schimba.
Legislatia romaneasca (O.G.34/2014, art.9, alin.1) prevede urmatoarele: consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14.
Clientii nostri pot returna produsele cumparate in termen de 14 zile calendaristice de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului in virtutea art.14 alin.2 din O.G.34/2014. (Transportul de retur este suportat de client, noi va inapoiem intreaga suma pe care ati achitat-o la primirea comenzii)
Site-ul www.cufarulcuidei.ro comercializeaza si produse personalizate dupa specificatiile clientilor, care se incadreaza in exceptiile privind dreptul de retragere prevazute de articolul 16 al OUG. 34/2014 referitoare la contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale. Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, in cazul in care consumatorul (Cumparatorul) opteaza pentru achizitionarea unor produse personalizate in mod clar, confectionate dupa specificatiile indicate de catre consumator (Cumparator), produsele suferind astfel modificari la cererea Cumparatorului, acesta accepta faptul ca produsele de acest fel nu se returneaza si nu se pot inlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare. Produsele personalizate intra sub incidenta acestei exceptii, fiind personalizate in mod clar, dupa specificatiile prezentate de consumator (Cumparator). O.G. 34/2014
Important
Va rugam verificati produsele inainte de a le spala si folosi. Produsele spalate sau folosite nu se pot returna sau schimba.
In cazul unui produs defect se schimba doar acel produs (costurile transportului sunt suportate de noi). Daca produsul nu se mai afla in stoc, se poate schimba cu alt model (se achita diferenta daca exista diferente de preturi) sau se poate returna. Daca avem produsul in stoc dar dvs.doriti schimbu cu alt model, costurile transportului sunt suportate de dvs.
– in cazul in care doriti sa schimbati un produs cu alt model: completati formularul de mai jos, apoi trebuie sa trimiteti produsul pe care doriti sa-l schimbati, prin orice firma de curierat (produsul trebuie sa contina toate ambalajele originale, lipsa acestora duce la refuzarea returului) catre noi. Platiti transportul coletului in momentul in care predati coletul curierului (coletele cu plata la noi vor fi refuzate). Dupa ce receptionam produsul si-l verificam, trimitem noul produs catre dvs.
Returul va fi acceptat daca produsul este in aceeasi stare in care a fost livrat, neutilizat, fara pete, fara urme de uzura sau rupturi si este complet, inclusiv cu accesorii. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire
Model de formular de retragere
(prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract)
Către : [aici se introduce numele, adresa poştală şi, dacă este cazul, numărul de telefon, numărul de fax şi adresa de email ale comerciantului - SC NEW ITEM SRL]:
Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse
Comandate la data (*)/primite la data (*)
Numele consumatorului (consumatorilor) Adresa consumatorului (consumatorilor)
Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)
Data
Pasii de urmat pentru retur
– produsul trebuie sa fie insotit de ambalajul original (cutie sau husa de plastic, cartonul din pachet, eventual daca contine si alte ambalaje).
– OBLIGATORIU sa fie ambalat intr-o folie/punga suplimentar pentru a nu fi lipite etichete de catre curier direct pe ambalajul original al produsului (retururile care nu sunt ambalate suplimentar, care au etichete sau banda adeziva lipite direct pe ambalajul original vor fi REFUZATE).
– IMPORTANT: achitati transportul catre noi in momentul in care predati returul curierului (coletele ce vin cu plata la noi, vor fi refuzate).
– rambursarea banilor se face in contul IBAN comunicat de dvs. in maxim 14 zile calendaristice din momentul in care intram in posesia returului.
În momentul primirii articolelor la sediul nostru, acestea vor fi evaluate și eventualele diminuari ale valorii produselor vă vor fi comunicate de către un reprezentant al nostru în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data ajungerii articolelor la sediul nostru.
Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la firma de curierat in prezenta curierului si sa cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.